وبلاگ سایت دام سپید وبلاگ سایت دام سپید .

وبلاگ سایت دام سپید

گوشت دریایی

گوشت دریایی
همانطور که می دانید گوشت انواع مختلفی دارد که شامل گوشت قرمز، گوشت سفید یا همان طیور و گوشت دریایی که گوشت انواع ماهی ها و میگو در این دسته قرار می گیرد. گوشت ماهی نسبت به سایر گوشت ها از ارزش‌ غذایی بالاتری برخوردار است.
برای خرید دام زنده چه آبزی و چه خشکی زی باشد باید حتما به فروشنده اعتماد کامل داشته باشید. اگر قصد خرید دام زنده دارید و مرکز قابل اعتمادی نمی شناسید دام سپید بهترین انتخاب شماست و برای بررسی قیمت دام زنده حتما با دام سپید تماس بگیرید.

حیوانات آبزی و دوزیست
قران بیان کرده است که گوشت حیواناتی که همیشه و یا گاهی در آب زندگی می کنند، حرام است به غیر از ماهی فلس دار و میگو بنابر این کوسه ماهی، لابستر، خرچنگ، هشت پا و صدف دریایی حرام می باشند.

ارزش غذایی و خواص انواع گوشت

گوشت ها سرشار از پروتئین می باشند و اگر به دنبال پروتین هستید ابتدا به دنبال گوشت بروید بعد سبزیجات.
گوشت منبع مهمی برای تامین آهن، روی، فسفر، سدیم، کلر و منیزیم هم می باشد و منبع ویتامین های گروه B به ویژه ویتامین B2 و ویتامین B12 است.
بعضی از افراد تصور می کنند که با خوردن مکمل ویتامین های بدنشان تامین می شود اما این طور نیست. برای خرید دام زنده ی خوب و مرغوب با دام سپید تماس بگیرید.

خوردن گوشت حیوانات دریایی از نظر قرآن و فقها

خوردن گوشت حیوانات دریایی از نظر قرآن و فقها هیچ مشکلی ندارد اما باید در نظر گرفته شود که حلال گوشت باشند. در آیات 164 و 173 سوره بقره، 157 سوره اعراف، 106 سوره مائده، 14 سوره نحل، 12 سوره فاطر و 12 سوره جاثیه در مورد گوشت های حلال و حرام توضیحات کامل وجود دارد.
لازم است بدانید که قران خوردن گوشت برخی از حیوانات، خوردن مردار، گوشت خوک و گوشت حیوانی که برای غیر خدا ذبح شده باشد را حرام اعلام کرده است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۹:۲۶ توسط:وبلاگ سایت دام سپید موضوع: نظرات (0)